Hrek : Knai GP: Idmr edzs |
Knai GP: Idmr edzs
Birki Istvn 2004.09.25. 12:19
Barrichello a pole. Vajon igaz-e a kzmonds, hogy utlsokbl lesznek az elsk s az elsbl lesz az utls? Majd vasrnap kiderl 7:30 perckor az RTL KLUB-on a Forma1-ben.
Barrichello a pole-ban, Schumacher elszllt. A Ferrari brazilja mg Kimi Raikknen s Jenson Button sorakozott fel.
A Knai nagydj htvgje annak ellenre, hogy a vb lefutott, sok mindenrl szl. Bemutatja azt a keleti kultrt, ami eltt Schumacher is meghajol –ha sisakban teszi, lthatv is vlik-, bemutatja a nagy, s „kis” visszatrket, akik nyilvn sokkal nagyobb lendletben vannak a tbbiekhez kpest, s lttatja majd azt a konstruktri csatt is, amibe a BAR-Renault-on kvl mr rg beletartozik a Williams is, mghozz a vesztsre llk oldaln.
Kimi Raikknen ugyanis olyan jl kezeli manapsg a gzpedlt, hogy rendre odateszi magt a Ferrarisok mg, kz, s olykor elbe is. Ez ugye nem mondhat el a Williams-rl, ahol Montoya Ralf nlkl csak kszkdik az aut belltsval. Taln mostantl van nmi esly a felkapaszkodsra, hisz visszajtt a „szerel”, s rgtn be is mutatott csapattrsnak. No nem valami csnyt, hanem egy olyan krt, amivel az tdik helyre volt j, mg Montoynak csak a 11.-ig futotta. A fentebb emltett konstruktri csatt tekintve pedig mris szorul a hurok a kk-fehr alakulat nyaka krl, hiszen Raikknen a msodik helyen van jelen pillanatban.
Ami a rajtrcs elejt illeti, igen nagy a meglepets. Mg mltkor a Ferrari szendvicsbe csak egy hspogcsa volt, most tele van minden jval, az egsz meznnyel. Az els idmr edzs hatalmas Schumacher dominancit hozott, s azt voltunk knytelenek gondolni, hogy ha egy koszos plyn lehet ekkora elnyt szerezni, akkor egy tisztn… . De Schumachernek tisztn mg az els kanyar sem sikerlt. Erre szoktk mondani, hogy elszllt, mint a gyzelmi zszl. Volt mr aki lecsszott ilyen kanyarrl, de mg ember nem volt, aki gy elreplt volna onnt. Maga Michael sem tudott mit mondani, szerinte mindent gy csinlt, ahogy szokott… gy ht a Ferrari a „keret”, habr a rajtrcsra felsorakozsnl Brunit jelltk meg utolsnak. Neki van joga a vgrl indulni, hiszen az a „szerencss”, aki hamarabb tudott id nlkli krt produklni.
A nap -vagy inkbb az v- meglepetse utn jn a msodik szm, a Sauber bravr. Szoksuk, hogy az els menetben beteszik magukat az elsk kz, de ezttal sikerlt megtartani ezt a pozcit a msodik edzsre is. Felipe Massa holnap a negyedik helyrl vghat neki az 56 krs nagydjnak.
A BAR-Hondsok ezttal felems eredmnyt rtek el. Mg Button megszerezte a harmadik helyet, Satonak csak a 9-dik maradt. Radsul azt is odaadja majd szpen Coulthardnak. A japn versenyz motorcsere miatt 10 hellyel htrbbrl, Schumacher ell rajtolhat majd.
Ami a visszatrket illeti, a vilgbajnok Villeneuve egyelre mg tanulja az autt (is). Csapattrsa Alonso a hatodik, a 13-dik idt tudta megfutni. Timo Glock is rendesen kikapott Heidfedtl, de az esetben azrt meg lehet magyarzni mindent a rutin hinyval.
A lista vgn ismt a Minardi, Brunival. Baumgartner Zsolt rendkvl lass krt autzott. A rosszabbik Jordantl is hrom msodpercet kapott! Nyilvn val, hogy az autja olyan nehz, amennyire csak lehet.
A holnap, magyar id szerint 8 rakor kezdd knai nagydj teht rendkvli izgalmakat tartogathat. A legnagyobb krds, mit tud kezdeni a htszeres vilgbajnok az utols helyvel.
A msodik idmr vgeredmnye:
01. - Barrichello - Ferrari (B) 24.733 - 52.510 -1:34.012 02. - Raikkonen - McLaren-Mercedes (M) 24.909 - 52.858 -1:34.178 + 0.166 03. - Button - BAR-Honda (M) 24.907 - 52.983 -1:34.295 + 0.283 04. - Massa - Sauber-Petronas (B) 24.697 - 53.029 -1:34.759 + 0.747 05. - R.Schumacher- Williams-BMW (M) 25.058 - 53.306 -1:34.891 + 0.879 06. - Alonso - Renault (M) 25.085 - 53.182 -1:34.917 + 0.905 07. - Fisichella - Sauber-Petronas (B) 24.985 - 53.230 -1:34.951 + 0.939 08. - Panis - Toyota (M) 25.108 - 53.276 -1:34.975 + 0.963 09. - Sato - BAR-Honda (M) 24.904 - 53.135 -1:34.993 + 0.981 10. - Coulthard - McLaren-Mercedes (M) 24.932 - 53.378 -1:35.029 + 1.017 11. - Montoya - Williams-BMW (M) 25.036 - 53.443 -1:35.245 + 1.233 12. - Webber - Jaguar-Cosworth (M) 24.898 - 53.371 -1:35.286 + 1.274 13. - Villeneuve - Renault (M) 25.220 - 53.645 -1:35.384 + 1.372 14. - Zonta - Toyota (M) 25.154 - 53.311 -1:35.410 + 1.398 15. - Heidfeld - Jordan-Ford (B) 25.278 - 54.122 -1:36.507 + 2.495 16. - Klien - Jaguar-Cosworth (M) 25.336 - 54.134 -1:36.535 + 2.523 17. - Glock - Jordan-Ford (B) 25.184 - 54.167 -1:37.140 + 3.128 18. - Baumgartner - Minardi-Cosworth (B) 26.166 - 56.217 -1:40.240 + 6.228 19. - Bruni - Minardi-Cosworth (B) id nlkl 20. - M.Schumacher- Ferrari (B) id nlkl
|