Hírek : Futam-előzetes: Toyota |
Futam-előzetes: Toyota
Pisti 2007.04.07. 15:38
A szezonnyitó pontszerző futam után, a Toyota csapat a következő futamon, a Malájziai Nagydíjon ismét jó eredményre számít. Ralf Schumacher az egy pontot érő nyolcadik helyen végzett Ausztráliában, Jarno Trulli kilencedik lett egy nagyszerű versenyen. A malájziai forróság és a magas páratartalom meghatározó lesz a hétvégi futamon, amely az egyik legnehezebb futam a versenynaptárban a magas, gyakran 35 °C-os hőmérséklettel. A pálya a nagy sebességű kanyarok és az éles hajtűkanyarok keveréke, amely próbára teszi a pilótákat. De egy héttel a sepangi teszt után a csapat nagyszerűen előkészült a feladatra. A Malájziai Nagydíj egy különleges hely a Toyota történelmében, hiszen a csapat itt szerezte első Formula-1-es dobogós helyezését Jarno Trulli révén 2005-ben. Most, a Toyota az 50. évét ünnepli a motorsportban, és reméli, hogy ismét egy jó eredményt ünnepelhet.
Ralf Schumacher: "Összehasonlítva Melbourne-nel, a malájziai körülmények teljesen másak. A hőség és a páratartalom, ahogy már tapasztaltuk nagy kihívást jelent mindenkinek a csapatban, nemcsak a pilótáknak. Felkészültem a hőségre és úgy érzem, hogy a sepangi teszteléssel sikerült alkalmazkodnom az időjárási feltételekhez és így jó formában várom a versenyhétvégét, nincs miért aggódnom. Szeretem ezt a pályát, sok lehetőség van az előzésre, és ez egy új pálya, a felszereltsége nagyszerű. Ezenfelül, jó futamokat futottam itt, és remélem idén is sikerülni fog. Elfogadható teljesítménnyel kezdtük az évet az auszráliai pontszerzésemmel, de versenyképesebbek szeretnénk lenni és remélem, hogy az a munka amit a múlt heti tesztelésen elvégeztünk közelebb visz minket a top csapatokhoz. Optimista vagyok, pontokért küzdünk a hétvégén." |
Jarno Trulli: "Sepang egy a modern Forma-1-es pályák közül a naptárban és a felszereltsége kitűnő. A pálya technikai kihívás valamint a hőség és a páratartalom teszi az egyik legnehezebb versennyé az idényben. A múlt héten már teszteltünk itt Sepangban, mely hozzásegített minket a beállítási információkhoz, és remélem még több teljesítményt tudunk kihozni az autóból. Jó emlékeim vannak Malájziáról, mert ezen a pályán én szereztem a Toyota első Formula-1-es dobogós helyét 2005-ben és talán ez volt eddig a legjobb versenyem a csapatnál. Nagyszerű lenne, ha ismét meg tudnám ismételni ezt az eredményt, de tudjuk, még sok munka vár ránk, hogy a top csapatokat utolérjük, mert Auszráliában még kissé távol voltunk tőlük. Azonban a nehéz téli tesztek után egy versenyképes teljesítménnyel nagyszerű kezdése volt az idénynek Ausztráliában és remélem jó eredményt érünk el Malájziában." |
Pascal Vasselon, motorfelelős: "Sepang egy nehéz hétvége lesz minden csapat számára, mert a pálya az autó minden részét keményen igénybe veszi. A magas hőmérséklet nagyon igénybe veszi a hűtőrendszert, a gumikat és a fékeket. A beállítás kissé bonyolult, mert a pálya egy érdekes keveréke a lassú és nagy sebességű kanyaroknak. Nem gondoljuk, hogy Malájziában problémáink lesznek, mint ahogy Ausztráliában voltak, ez az első verseny, amelyen megmutathatjuk, hogy viselkedik az autó, ha a gumik is jól működnek. Meglehetősen jól szerepeltünk Ausztráliában, de szeretnénk jobb teljesítményt nyújtani Malájziában, és több pontot szerezni." |
|